Alla älskar Natti
För första gången i hennes karriär, delar den dominikanska reggaeton-superstjärnan Natti Natasha intima detaljer om hennes privatliv, inklusive sitt förhållande med sin manager, Raphy Pina. Tillsammans navigerar de hennes kommande album, livet i Miami med deras nya blandade familj, hennes drömmar om globalt igenkännande och ett oväntat barn på väg.