Alla älskar Natti Inga fler hemligheter
S1, A3: Natti och Raphy avslöjar äntligen för hennes fans att de är tillsammans OCH förlovade. Nu måste de lista ut det bästa sättet att dela med sig av graviditetsnyheterna, medan de flyttar till ett nytt hus och förbereder sig för deras första familjeporträtt. Raphy avslöjar allvarliga rättsliga frågor men vägrar låta dem stå i vägen för hans tid med Natti och hans barn.