This Is Me...Now
This Is Me...Now liknar ingenting du tidigare sett från Jennifer Lopez. Tillsammans med regissören Dave Meyers har Jennifer skapat en narrativ filmisk odyssé, som skildrar hennes resa till kärleken genom hennes egna ögon.