Selena
Jennifer Lopez och Edward James Olmos spelar huvudrollerna i denna hyllning av Selena Quintanilla Perez, en flicka från Syd-Texas med global talang, oerhörd vilja och magnetisk charm. Ung. Vacker. Enormt talangfull. Som 23-åring lyser Selena som en klar stjärna i ett livfullt nytt musikaliskt fält. Men just som hon håller på att bli en ny musiksensation, får hennes liv ett tragiskt slut.