Walk the Line
Ett biografiskt drama om den legendariske musikern Johnny Cash och hans livslånga kärlek June Carter. Cash var en rebell som aldrig lyckades fly från sina egna demoner eller sin egen tungsinthet, och den enda som någonsin kom honom riktigt nära var June. Regi: James Mangold. I rollerna: Joaquin Phoenix, Reese Witherspoon, Ginnifer Goodwin, Robert Patrick, Dallas Roberts, Shelby Lynne m.fl.