Crazy Heart
Ett musikfyllt drama om Bad Blake, en nedgången och försupen countrymusiker som kämpar med sina personliga demoner. När han möter den unga journalisten Jean finner han en oväntad chans till försoning och kärlek, men ska Bads hårda leverne kosta honom hans sista chans till comeback? Regi: Scott Cooper. I rollerna: Jeff Bridges, Maggie Gyllenhaal, Colin Farrell, Robert Duvall, Paul Herman, Jack Nation m.fl.