Wild Rose
Den unga och upproriska arbetartjejen Rose-Lynn har bara en dröm i livet, att få sjunga country på scener i Nashville. Men vägen dit från Glasgow är lång, särskilt om man suttit i fängelse och redan är mamma till två barn. När Rose-Lynn tar ett städjobb får hon dock oväntad hjälp som kanske kan ta henne närmare drömmen om en artistkarriär. Regi: Tom Harper. I rollerna: Jessie Buckley, Julie Walters, Sophie Okonedo, Jamie Sives, Craig Parkinson, James Harkness m.fl.