Dreamin' Wild
I slutet av 70-talet i nordöstra USA, drömmer tonårsbröderna Donnie och Joe Emerson om att spela in en skiva. Med sin familjs stöd lyckas de göra ett helt album, men utan skivbolag i ryggen faller den snabbt i glömska. Över trettio år senare hyllas den plötsligt av musikkritiker världen över som en bortglömd klassiker, och duons karriär kan äntligen börja på riktigt. Dreamin’ Wild är den sanna berättelsen om kärlek och upprättelse, att drömma stort och att aldrig sluta hoppas.