A Star Is Born
Barbra Streisand har huvudrollen som kämpande sångerska som blir stjärna men förlorar mannen hon älskar — som inte tänker hindra hennes väg till berömmelse i A Star Is Born. I denna film som är baserad på de Academy Award-vinnande filmerna från 1937 och 1955 startas den hoppfulla unga sångerskan Esther Hoffmans karriär av den nedåtgående rockstjärnan John Norman Howard som också vinner den unga sångerskans hjärta. Hoffman blir primadonna på scen och i Howards liv, men då Howards karriär har svårigheter sjunker han ner i en avgrund av alkohol och kokain. Hoffman väljer att offra sin berömmelse för att ta hand om Howard, men han tänker inte låta henne överge sina drömmar.