Whitney
En djupgående utforskning av den amerikanska sångerskan Whitney Houstons liv, karriär och musik, med aldrig tidigare skådade arkivmaterial, exklusiva inspelningar, sällsynta framträdanden och intervjuer med de människor som kände henne bäst.