Bob Marley: One Love
Fira livet och musiken av en ikonisk artist som inspirerat generationer genom sitt budskap av kärlek, fred och gemenskap. I denna upplyftande film upptäcker vi Bob Marleys häftiga berättelse om att besegra motgångar och resan bakom hans revolutionära musik som förändrade världen.