Marley
Den sanna livshistorien om den legendariska musikern Bob Marley, från hans tidiga dagar till hans uppgång till internationell superstjärna, med sällsynta bilder, otroliga uppträdanden och avslöjande intervjuer med de människor som kände honom bäst.