Priscilla
Tonårsflickan Priscilla Beaulieu blir förälskad i Elvis Presley, mannen som redan är en enorm rock-and-roll-superstjärna, men som privat visar sig vara någon helt annan. Genom Priscillas ögon berättar Sofia Coppola den osedda sidan av Priscilla och Elvis turbulenta kärlekshistoria. Ett intimt porträtt av kärlek, ensamhet och berömmelse.