Fosse/Verdon
Gwen Verdon, en Broadwaystjärna på uppgång, träffar den ambitiöse unge koreografen Bob Fosse. Deras liv kommer aldrig att bli sig lika igen.
Medan Gwen och Bob arbetar på olika projekt tänker Gwen tillbaka på sin karriärs början och omständigheterna som ledde henne hit.
Bobs karriär tar flera jättekliv, medan Gwen kämpar för att hantera motgångar, både i privatlivet och yrkeslivet.
När en grupp gamla vänner återförenas under en helg vid stranden uppstår nya spänningar mellan Bob och Gwen.
All I Care About Is Love
Medan Bob slits mellan flera olika projekt börjar han och Gwen repetera för "Chicago", men det ökande trycket kan visa sig vara outhärdligt.