Trust
Serien utforskar de prövningar och framgångar som möter en av 1900-talets med välkända dynastier, familjen Getty, och utforskar det som gör alla familjer så komplexa. Serien tar sin början 1973 med kidnappningen av John Paul Getty III.
När ryktet om kidnappningen av hans barnbarn sprids, skickar J. Paul Getty sin pålitliga fixare Fletcher Chace till Rom för att undersöka det mystiska försvinnandet.
J. Paul Gettys vägran att betala minsta öre till de som har kidnappat hans barnbarn får stora, oförutsedda konsekvenser i Italien.
Den unga Paul och Angelo försöker komma överens om nästa steg medan Primo och Leonardo mobiliserar ortsborna.