Pete återvänder från smekmånaden exalterad över äktenskapet, men fundersam över den tidigare kontakten med Peggy. Betty bjuder in grannarna till Sallys födelsedagskalas.
Peggy bevisar att hon är mer än bara en sekreterare på ett idékläckningsmöte. Don ber Rachel om råd om en ny kampanj.