Feud
Feud är en originalserie av den prisbelönta Ryan Murphy med slag och duster i en fejd av episka mått.
Hollywoodlegenderna Joan Crawford och Bette Davis tampas mot ålderism, sexism – och varandra.
Bette står i begrepp att vinna sin tredje Oscar för bästa kvinnliga skådespelare. Joan och Hedda sjösätter en hemlig kampanj emot henne.