Lizzo's Watch Out For The Big Grrrls
Världsstjärnan Lizzo är på jakt efter självsäkra, duktiga kvinnor som kan jobba med henne. Bara de duktigaste dansarna kommer att få "twerka" på scener över hela världen och gå med i elitgruppen BIG GRRRLS.