S1, A5: Lizzo skickar sitt glamteam för att jobba med tjejerna till Stage Persona Event för att hur GRRRLS klarar sig på scenen. Lizzo vill att alla tjejer ändra sitt utseende och kliver ur sin bekvämlighetszon när de framträder till "Truth Hurts", men när spänningarna i huset påverkar det som händer på scenen, avslöjas en sanning för Lizzo och ett oväntat beslut fattas till tjejernas förvåning.