Lizzo's Watch Out For The Big Grrrls Curves and Confidence
S1, A3: Efter att ha släppt sin första singel "Rumors," överraskar Lizzo gruppen deras dansrepetition med OG BIG GRRRL:s Chawnta' Van. I ett försök att få dansarna att gilla sina kurvor med självförtroende, sätter hon upp ett sensuellt pass med Rashida Khanbey. Lizzo berättar för tjejerna att de ska skapa och vara med i en gen musikvideo till Missy Elliott's "We Run This".