Lizzo's Watch Out For The Big Grrrls Becoming 100% That Bitch
S1, A1: Flerfaldigt platinavinnande musikikonen Lizzo letar efter nästa grupp BIG GRRRL-dansare till turnén 2022. Tretton hoppfulla kandidater anländer till Hollywood, men bara tio kommer att gå vidare till Big Grrrls-huset för att träna med Lizzos team och provspela för en plats på scenen med musiklegenden själv.