S1, A4: I det här känslomässiga avsnittet uppmuntrar Lizzo tjejerna att bryta igenom negativiteten och förbi kroppstrauman genom att acceptera och älska sina kurvor med nakenbilder, men inte alla dansare är bekväma med att klä av sig. För deras stora event lär sig tjejerna texten till Lizzos nya singel, "Naked".