S1, A6: Natti och Raphy gör det bäst av att de måste stanna i Miami. Natti förbereder sig inför sitt Jimmy Fallon-uppträdande tillsammans med Becky G, vilket visar sig vara en stor framgång. Raphy och kameran är med Natti hela tiden när barnet Vida föds. Natti berättar för Raphy att hon är redo att återvända till jobbet. Den enda frågan Raphy har är… När ska de gifta sig?