The Ferragnez
The Ferragnez är dokumentärserien utan filter som berättar om Chiara Ferragnis och Fedez enastående liv. En autentisk berättelse som avslöjar vad som händer bakom kulisserna hos ett av de mest följda paren någonsin.
Motsatser attraherar
Det dagliga livet för Chiara och Fedez är uppdelat mellan en mängd arbetsåtaganden som de hanterar på olika sätt. Mellan repetitioner för Sanremo och fotograferingar börjar vi se hur deras olikheter faktiskt är hemligheten bakom deras kärlek.
Mitt i panik, eufori, besvikelser och omkullkastade rankningar börjar äntligen Fedez äventyr i Sanremo. Chiara och Fedez familj följer hela festivalen och hejar på honom. Men det finns en viktigare händelse som är på väg att revolutionera livet för paret Ferragnez... Vittorias födelse!