Denise Richards & Her Wild Things
Följ med in i Denise Richards kaotiska värld som skådespelare, modell och som, kanske det viktigaste, mamma. Vi får se hur hon navigerar livet tillsammans med sina döttrar och hennes nya man Aaron.
Spelling It All Out
Denise träffar sin gamla vän Tori Spelling och deras diskussion lämnar henne chockad. Sami och Lola har fortfarande inte försonats och Denis anlitar sitt syskonbarn Al för att hjälpa dem på traven.
Denise samlar sina döttrar för en minnesstund för deras älskade familjemedlem, ödlan Godzilla. Inspirerad av sina döttrars förmåga att sluta sams tar Denise kontakt med sin 'frenemy' Erika Jayne.
Denise drömmer om att ha sitt egna matlagningsprogram och tar hjälp av Eloise och Sami för att spela in en 'kul' matlagningsvideo. Sami jobbar för att uppfylla sin egna dröm - att få en ny näsa.
Medan Sami återhämtar sig från sin näsoperation träffar Denise kändiskocken Brooke Williamson. Det börjar hetta till när Denise får veta att Brooke är Aarons frikort.