Alla älskar Natti Överraskning!
S1, A2: Natti får jobba på sin födelsedag och avslutar stämmorna och filmar videon för sin senaste singel ”Las Nenas.” Raphy har stora planer som Natti inte känner till. Efter att ha flugit in sina barn från Puerto Rico och hennes familj från Tampa, ordnar han en överraskningsfest till Natti som slutar med den största överraskningen… en förlovning.