Det finns bara en Bozzly, Kusin Flugtilda
Efter att Bozzly har gjort sig illa ställer Melvin upp som Abbys assistent för en dag. - Prinsessan Flugs kusin Flugtilda kommer på besök, och Prinsessan Flug oroar sig över att alla ska gilla hennes kusin mer än henne.?