Abby Hatcher
En godhjärtad och optimistisk 7-årig tjej som älskar att hjälpa andra ger sig ut på vilda äventyr med sina Fuzzly-kompisar, som är roliga och knasiga varelser med unika förmågor.
När Abby träffade Bozzly, Hår-Dekor överallt
Abby träffar Bozzly, den bästa vännen hon någonsin kunnat önska sig! - Mrs. Melvin stänger salongen för en dag, och Harriet måste lista ut vad hon ska sysselsätta sig med nu när hon inte kan styla hår!
Efter att Bozzly har gjort sig illa ställer Melvin upp som Abbys assistent för en dag. - Prinsessan Flugs kusin Flugtilda kommer på besök, och Prinsessan Flug oroar sig över att alla ska gilla hennes kusin mer än henne.?
När det försvinner rosor från hotellet leder spåren till Prinsessan Flug, ett prinsessmonster som älskar allt som är vackert! - Lilla Terry vill gärna vara med i hotellets talangjakt, men har ingen talang att visa upp.
När Abby letar efter Mrs. Melvins borste hittar hon även en ny Fuzzly som älskar att styla hår! - När Fuzzly-tvillingarna Mo och Bo tappar bort varandra på hotellet är det upp till Abby att hjälpa dem.