Prinsessan Flugs blomfest, Fuzzlies talangjakt
S1 A4: När det försvinner rosor från hotellet leder spåren till Prinsessan Flug, ett prinsessmonster som älskar allt som är vackert! - Lilla Terry vill gärna vara med i hotellets talangjakt, men har ingen talang att visa upp.