Lekstund med Valpvännerna
Blinkleken
För att bestämma vem som får äta det sista hundkexet, leker Bingo och Rolly blinkleken.
Valparna har planerat ett härligt poolparty, men Bingo och Rollys vattenrutschkana fungerar inte som den ska.
För att inte ha tråkigt, börjar Bingo, Rolly och A.R.F. göra ljud som blir till rytmisk musik!
När Bullen och Stig gör en bättre "ge mig tass" än mopsarna, bestämmer sig Bingo och Rolly för att hitta på en ännu bättre "ge mig tass".