Dalmatinervägen 101
I den här serien, som utspelar sig under tvåtusen-talet i London, får vi följa Dolly och Dylans äventyr, mamma Delilah och pappa Doug, och deras nittiosju bröder och systrar.
Serien följer Dolly och Dylans äventyr med mamma Delilah och pappa Doug samt deras 97 bröder och systrar.
Följ med hundsyskonen Dolly och Dylan när de ger sig ut på äventyr och erfarar hur det är att växa upp och hitta sin plats i den största, stökigaste, lurvigaste bonusfamiljen någonsin!