Bluey Kortfilmer
Bluey kortfilmerna är en samling roliga och fina stunder med Bluey och Bingo. Vi får träffa några nya karaktärer samt några av våra favoriter.
Stripe filmar Muffin när hon packar upp en leksak. Muffin kämpar för att hålla fokus.
Nana läser en gammal saga som Bandit skrev när han var fem år. Barnen tycker att det är jätteroligt eftersom Nana läser orden så som de stavas.