101 dalmatiner
Hem ljuva hundskall
Roger och Anita tillkännager att de tänker flytta till ett hus på landet. Samtidigt har Cruella planer på att jämna gården vid marken och skicka djuren till en limfabrik.
Lucky ska delta som tävlande i sitt favoritprogram och söker en partner som kan hjälpa honom att vinna. Lucky har bestämt sig för att vinna ett lopp för att bli befordrad inom Vovscouterna.