Det när en nazist blir slagen
S3 A6: Kändisfrisören Wade V (Tituss Burgess) ber Lucca om hjälp med ett äktenskapsförord efter bröllopet åt en känd kund. Efter avtalet med Second Helix gör Roland Blum sin närvaro känd på Reddick, Boseman och Lockhart, vilket påverkar vissa delägare mer än andra.