Det som förblir osett
Mysterierna i jourhemmet och bondgården är avslöjade, vännernas åsikter om Ishis inbladning går isär. Geeta förhör Meera på stationen och vill veta sanningen om Ishis inbladning i jourhemmet. Meera påbörjar sin berättelse vid jourhemmets bakgrund.