Hush Hush
Efter ett farligt möte på en fest, hamnar fyra vänner i ett kaninhål av lögner, svek och hemligheter. När deras trygga priviligierade värld blir mörk och farlig, blir hemligheterna de bär, bandet för deras överlevnad. En smart polis är i farten, när de fyra vänner försöker upprätthålla lurendrejeriet.