S1, A4: Geeta konfronterar möjligheten att Ishis förflutna kan ha varit en invecklad lögn och förhör Meera som avslöjar ännu en hemlighet. Om Geetas magkänsla stämmer, kan Ishis vänner vara i fara också. Hennes farhågor bekräftas snart.