Hush Hush Det som inte får sägas
S1, A2: De sörjande vännerna är övertygade om att Ishi har blivit mördad och hemsöks av mysteriet som hägrar framför dem: vem dödade Ishi och kan de stå på tur? Den otroligt vackra kriminalaren, Geeta Tehlan börjar utreda fallet men hennes första möte med de tre vännerna får henne att misstänka att de undanhåller en hemlighet, vilket de gör.