Dolphinnegan's Wake
S1 A5: En delfinseriemördare är på fri fot och antiterrorstyrkan har inga ledtrådar. Trent besöker den farligaste delfinseriemördaren i fångenskap för att få information om den här nya mördaren... innan Sam och Jessie blir dess nästa offer.