Duty Calls
S2 A19: Holdens står inför stora förändringar. Pamela ifrågasätter sitt beslut att gifta in sig i armén. Roland måste hjälpa en tidigare patient. Frank är fortfarande utstationerad, vilket ger Denise mer tid att ifrågasätta sitt äktenskap.