Echoes
S4 A8: Nadias liv är i fara och Sydney måste skynda sig att besegra sin gamla fiende Anna Espinosa (Gina Torres). Under tiden tittar Vaughns inre demoner fram när han, för att hjälpa Sydney att rädda Nadia, tvingas konfrontera sin egen gamla fiende, den slippriga och livsfarliga Mr. Sark (David Anders).