Efter elden
S3 A8: Efter ett grannhus brinner ner, ordnar familjen en insamling i grannskapet för att hjälpa till - fast allt går inte som det ska, när Jay skadar ryggen, Cameron har ett missöde med en enorm lastbil, Claire upptäcker att Mitchell och Gloria har tillbringat mycket tid tillsammans och Luke och Manny får tag på några av de bortskänkta leksakerna.