Eld / vatten
S3 A2: Michael skyndar för att hitta den dolda Whistler innan Mahone; i jakten på ledtrådar utanför fängelset springer Lincoln på en gammal vän och får en ny såda: T-Bag tar sig tillbaka in i Lecheros liv medan fångarna hotar med uppror på grund av brist på vatten.