Enemies by Monday
S2 A9: Rip hjälper Jimmy att hämnas efter en tragedi och Beth kommer till Monicas räddning. Jamie tar del av några överraskande nyheter och familjen Duttons bråk med bröderna Beck tar en farlig vändning.