Yellowstone
Familjen Dutton granskar Robert Longs obduktion. John kallar in gentjänster för att skydda Kayce som slits mellan familjelojalitet och att ta värvning.
Inga bra hästar
När familjen Dutton närmar sig årsdagen för deras mammas död gör sig Beths trauma påmint igen. Kayce räddar en flicka men riskerar då sin sons säkerhet.
Rainwater förhör Kayce, men Jamies juridiska kunskaper får ut honom. Rip tar in en ny cowboy och Jimmy börjar få respekt på ranchen.