Upptakten till "Yellowstone" följer familjen Dutton som ger sig av på en riskfylld resa över Great Plains när de flyr fattigdom för att hitta en bättre framtid i Montana.
River
James bråkar med Shea och Thomas. Läget blir alltmer spänt i lägret när det kommer en anklagelse.