Tulsa King
Mafioson Dwight "The General" Manfredi släpps fri efter 25 år i fängelse, men han förvisas av sin chef till obygden i Oklahoma för att där utöka verksamheten. Dock misstänker han att hans kumpaner motarbetar honom och han bygger upp sin egen liga.
Dwight besöker Tina. Pete skickar Goodie till Tulsa. Roxy försöker hålla FBI på avstånd.