The Penguin
Sofia försöker säkra sin familjs styrka medan Oz försöker utnyttja familjerna Falcone och Maroni.
Bliss
Oz och Sofia försöker ta kontrollen över Gothams narkotikahandel, och Victor slits mellan sitt nya och sitt gamla liv.