Daredevil: Born Again
Matt Murdock tar sig an en ny klient, Hector Ayala. Men den lokale hjälten från Washington Heights är mer än han påstår sig vara. Fisk lär sig vikten av att framstå i god dager i sin nya och väldigt offentliga roll.
The Hollow of His Hand
Hector Ayalas rättegång inleds. Matt Murdock kämpar mot systemet för att rädda en oskyldig. Wilson Fisks gamla affärsförbindelser börjar bli rastlösa i sitt begär att ta över den vakanta titeln som Kingpin.
En dag i Matt Murdocks liv blir oväntat intensiv, och han måste ta hjälp av en bekant figur.
En maskerad seriemördare vid name Muse terroriserar New Yorks gator och använder sina offer i groteska stycken gatukonst. Både Matt Murdock och borgmästare Fisk förstår: staden behöver en räddare.