S1, A1: Matt Murdock är inte längre hämnaren från Hell's Kitchen, utan bygger ett nytt liv där han kämpar för rättvisan endast med sitt kunnande som advokat. Men när Wilson Fisk återvänder till New York med siktet högt inställt, inser Matt att friden inte kan vara länge.